Bottoming
Bottoming

Bottoming

Tagging
Tagging

Tagging

Friendly
Friendly

Friendly

Basically
Basically

Basically

Bitching
Bitching

Bitching

No You
No You

No You

Toothbrush
Toothbrush

Toothbrush

How To Be A
How To Be A

How To Be A

You Get Me
You Get Me

You Get Me

Irritator
Irritator

Irritator

🔥 | Latest

Sweethearted: 14-28 Rated Ch ATE THIS CHAT What if that's all i got? Then don't bother? I dont wanna be. Frankly anything else is boring as K then I don't care about your opinion on art, politics, religion, science or even pop culture. I have enough people in real life to talk about these things. K then What i don't have in my life are females who can explore senuality with me you wanna answer questions? Are they gonna be perverted Or do you wanna continue acting Like a cunt with your then" replies? Perverted nonsense? Bitch, i give you the impression l spew nonsense at all? that Do you want me to answer that question honestly, or...? And as for perverted, that'd depend on your definition, wouldn't it? Alright, well, yeah, you seem like every other lonely degenerate on this app Hey, you came up with a unique question at least It was rhetorical, you stupid You truly are an amazing personality. I can tell why you have so many girls clamoring over you I wish this was as much fun for me as it is for you Oh believe me, rd love to turn up the sarcasm, but I haven' had my coffee yet But you're boring as fuck. t even your reactions are unique. The try hard teenage jadedness the overdone sarcasm to seem witty And the cuntiness to mask the crippling loneliness that brings you on here....none of it Sorry. l Sweetheart, it you for a fucking minute, think you're a unique special snowtlake...et me assure you, you're not. And you're just another pseudo intellectual who thinks he's so high and mighty while still being as lonely as he was in high school who gets off on roleplaying with strangers on the internet You ain't unique either Hell I've met 3 with better speeches than you Nope. But i know i aint. Unlike you, I hold no delusions of Sure you don't. Get off your high horse and lick its burn so you can talk actual shit That's good. You should talk to them. Let me guess, they got bored of your deadly combination of stupidity and banality even faster Than I did. I hope to god you're cute, cos it's all you'll have working for Oooh, banality, that's a new one. That college degree did you a lot of help looking up a Also got me a job. Unlike your liberal arts degree. Dont you have your min wage job to get to? Please. If anyone has a lib arts degree, its the one speaking with words no one in real Life uses Look, at this point in time, you should know you're out of your Let me guess. 25, never had a girlfriend, cringes at stuff he did in high school And there's no way you c control anything in this So either send me a pic to show me if you're as stupid as you sound, or fuck off If your next message is anything except your pic, I am blocking you. Lmao. I will give you one thing, you are by far the 4th this app. Fail. Goodbye.
Sweethearted: 14-28 Rated Ch
 ATE THIS CHAT
 What if that's all i got?
 Then don't bother?
 I dont wanna be. Frankly
 anything else is boring as
 K then
 I don't care about your opinion
 on art, politics, religion,
 science or even pop culture.
 I have enough people in real
 life to talk about these things.
 K then
 What i don't have in my life
 are females who can explore
 senuality with me
 you wanna answer
 questions?
 Are they gonna be perverted
 Or do you wanna continue
 acting Like a cunt with your
 then" replies?
 Perverted nonsense? Bitch,
 i give you the impression
 l spew nonsense at all?
 that
 Do you want me to answer
 that question honestly, or...?
 And as for perverted, that'd
 depend on your definition,
 wouldn't it?
 Alright, well, yeah, you
 seem like every other lonely
 degenerate on this app
 Hey, you came up with a
 unique question at least
 It was rhetorical, you stupid
 You truly are an amazing
 personality. I can tell why you
 have so many girls clamoring
 over you
 I wish this was as much fun
 for me as it is for you
 Oh believe me, rd love to turn
 up the sarcasm, but I haven'
 had my coffee yet
 But you're boring as fuck.
 t even your reactions are
 unique. The try hard teenage
 jadedness the overdone
 sarcasm to seem witty
 And the cuntiness to mask
 the crippling loneliness that
 brings you on here....none of it
 Sorry. l
 Sweetheart, it you for a
 fucking minute, think you're a
 unique special snowtlake...et
 me assure you, you're not.
 And you're just another
 pseudo intellectual who
 thinks he's so high and mighty
 while still being as lonely as
 he was in high school who
 gets off on roleplaying with
 strangers on the internet
 You ain't unique either
 Hell I've met 3 with better
 speeches than you
 Nope. But i know i aint. Unlike
 you, I hold no delusions of
 Sure you don't. Get off your
 high horse and lick its burn so
 you can talk actual shit
 That's good. You should talk
 to them. Let me guess, they
 got bored of your deadly
 combination of stupidity and
 banality even faster
 Than I did.
 I hope to god you're cute, cos
 it's all you'll have working for
 Oooh, banality, that's a new
 one. That college degree did
 you a lot of help looking up a
 Also got me a job. Unlike your
 liberal arts degree.
 Dont you have your min wage
 job to get to?
 Please. If anyone has a lib
 arts degree, its the one
 speaking with words no one in
 real Life uses
 Look, at this point in time, you
 should know you're out of your
 Let me guess. 25, never had a
 girlfriend, cringes at stuff he
 did in high school
 And there's no way you c
 control anything in this
 So either send me a pic to
 show me if you're as stupid as
 you sound, or fuck off
 If your next message is
 anything except your pic, I am
 blocking you.
 Lmao. I will give you one
 thing, you are by far the 4th
 this app.
 Fail. Goodbye.