Littled
Littled

Littled

The Littl
The Littl

The Littl

to-the-left
to-the-left

to-the-left

little things
 little things

little things

backwards
 backwards

backwards

notts
 notts

notts

there
there

there

extensive
extensive

extensive

courtesy
courtesy

courtesy

appeared
appeared

appeared

๐Ÿ”ฅ | Latest

Alive, Back to Back, and Head: PEOPLE I THINK ARE ALIVE 2 PEOPLEITHINK ARE DEAD Here are my predictions for who's alive in Season 6. We know that Oliver and William are alive so that's a given. We know Dinah's alive because we've seen her new costume and in the trailer and they're not gonna kill the new Black Canary after one season. We know for a fact that Felicity's alive because 1) there's been talk of an Olicity wedding 2) they're not gonna kill Felicity because that would push Oliver back to killing after he just recovered from it at the end of the season and 3) they're not gonna kill Felicity off her own show. Thea's not dead for the same reason Felicity isn't: that would push Oliver waaayyy over the edge and bring him back to killing. Plus, the last time Thea "died" Oliver became Ra's Al Ghul so they're not gonna recycle that storyline. And Felicity and Thea are still alive because the show runners aren't gonna kill somebody that important to Ollie back to back seasons. I'm pretty sure John's still alive because his has a wife and kid waiting for him so they won't just end that storyline. But I think something will happen to Dig, bc David Ramsey said the explosion effects him "emotionally and physically". Quentin and Black Siren are probably still alive because that's an enormous and important storyline for Arrow. Plus we've seen Black Siren in S6. And I think Rene's alive because there's still that storyline of him getting his daughter back so the writers would just leave that unfinished. I also think Curtis is still alive for a number of reasons, but I couldn't fit him into the picture. Now for who I think died. I'm almost positive these two are dead, and I RREEEAAALLLYYY hope they are. Samantha's probably dead because we've seen Ollie spending a lot of time with William and them living together, which would imply William's mom died. And Samantha's not a character fans like or an important one so killing her would make sense. And Artemis is probably dead because she also was liked by fans and if the writers did want to kill someone to mess with Ollie's head it would be Artemis bc Ollie would feel like he failed her. But I could be totally wrong about all of this, I mean I said multiple times Barry wasn't Savitar sooo ๐Ÿคท๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ๐Ÿคท๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ
Alive, Back to Back, and Head: PEOPLE I THINK ARE ALIVE
 2 PEOPLEITHINK ARE DEAD
Here are my predictions for who's alive in Season 6. We know that Oliver and William are alive so that's a given. We know Dinah's alive because we've seen her new costume and in the trailer and they're not gonna kill the new Black Canary after one season. We know for a fact that Felicity's alive because 1) there's been talk of an Olicity wedding 2) they're not gonna kill Felicity because that would push Oliver back to killing after he just recovered from it at the end of the season and 3) they're not gonna kill Felicity off her own show. Thea's not dead for the same reason Felicity isn't: that would push Oliver waaayyy over the edge and bring him back to killing. Plus, the last time Thea "died" Oliver became Ra's Al Ghul so they're not gonna recycle that storyline. And Felicity and Thea are still alive because the show runners aren't gonna kill somebody that important to Ollie back to back seasons. I'm pretty sure John's still alive because his has a wife and kid waiting for him so they won't just end that storyline. But I think something will happen to Dig, bc David Ramsey said the explosion effects him "emotionally and physically". Quentin and Black Siren are probably still alive because that's an enormous and important storyline for Arrow. Plus we've seen Black Siren in S6. And I think Rene's alive because there's still that storyline of him getting his daughter back so the writers would just leave that unfinished. I also think Curtis is still alive for a number of reasons, but I couldn't fit him into the picture. Now for who I think died. I'm almost positive these two are dead, and I RREEEAAALLLYYY hope they are. Samantha's probably dead because we've seen Ollie spending a lot of time with William and them living together, which would imply William's mom died. And Samantha's not a character fans like or an important one so killing her would make sense. And Artemis is probably dead because she also was liked by fans and if the writers did want to kill someone to mess with Ollie's head it would be Artemis bc Ollie would feel like he failed her. But I could be totally wrong about all of this, I mean I said multiple times Barry wasn't Savitar sooo ๐Ÿคท๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ๐Ÿคท๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ

Here are my predictions for who's alive in Season 6. We know that Oliver and William are alive so that's a given. We know Dinah's alive beca...

Ass, Bitch, and Crazy: My ex smoked for the first time today and look what this bitch texted me I'm going to the hospital Why? Cuz everytime close my eyes l can't see Bro What Delivered Message lol I still remember the first time my dad caught me high. I was in 10th grade and I was in this program called (MYP) it's some shit made to stress out students. Completely useless. The work load was crazy. Ya boy had to do physics and trig at 15. I was stressed and that was the worst time of my life. So I decided I was gonna smoke hella weed because I heard the theater nerds say it's good. So I hit up this theatre nerd in 12th grade, his name was Theodore... don't ever buy weed from a guy that talks in Shakespeare's quotes. I bought a gram or so off him and rolled it up when I got home. My family wasn't home I made sure. I took couple hits and oh my god. My mans sold me some shit that made me extra paranoid. I heard a cops siren and I really thought the FBI was after me. I hid in the closet for hours. Then I hear a knock on the door and my dad comes in. I'm Tryna keep a straight face while he's talking to me. This is how the convo went: Dad: why u look like the wiz Khalifa kutta Me: yuh Needless to say he beat my ass with frozen lamb legs he went out to buy. I'm currently in heaven typing this. Brb god coming rn we finna drink wine ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿค˜
Ass, Bitch, and Crazy: My ex smoked for the first time today and
 look what this bitch texted me
 I'm going to the hospital
 Why?
 Cuz everytime close my eyes l
 can't see
 Bro
 What
 Delivered
 Message
lol I still remember the first time my dad caught me high. I was in 10th grade and I was in this program called (MYP) it's some shit made to stress out students. Completely useless. The work load was crazy. Ya boy had to do physics and trig at 15. I was stressed and that was the worst time of my life. So I decided I was gonna smoke hella weed because I heard the theater nerds say it's good. So I hit up this theatre nerd in 12th grade, his name was Theodore... don't ever buy weed from a guy that talks in Shakespeare's quotes. I bought a gram or so off him and rolled it up when I got home. My family wasn't home I made sure. I took couple hits and oh my god. My mans sold me some shit that made me extra paranoid. I heard a cops siren and I really thought the FBI was after me. I hid in the closet for hours. Then I hear a knock on the door and my dad comes in. I'm Tryna keep a straight face while he's talking to me. This is how the convo went: Dad: why u look like the wiz Khalifa kutta Me: yuh Needless to say he beat my ass with frozen lamb legs he went out to buy. I'm currently in heaven typing this. Brb god coming rn we finna drink wine ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿค˜

lol I still remember the first time my dad caught me high. I was in 10th grade and I was in this program called (MYP) it's some shit made to...

Doppelganger, Memes, and ๐Ÿค–: [8x12 Recap] โ€ขIt hurt me when Bonnie told Damon that Enzo is dead, why is she always the one who suffers ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’” โ€ขStefan is human now and felt all the guilt. He looked so terrible and I actually felt bad for him ๐Ÿ˜” and then he was also arrested by the police โ€ขBonnie's mom Abby came to comfort Bonnie aw ๐Ÿ˜ช โ€ขCaroline saved Stefan from getting into jail, she will always protect him โค โ€ขCade wanted to let Stefan to die now that he can no longer be his servant wtf โ€ขDamon wanted to get the Maxwell journal to give it to Cade and to save Stefan, but Alaric knocked him out ugh this rat ๐Ÿ™„ โ€ขAbby wanted Bonnie to let Enzo go NOO ๐Ÿ˜ญ โ€ขMatt had visions of his ancestor Ethan Maxwell back in the 18th century when he was creating the bell against sirens and Sybil and Seline were there ๐Ÿ˜ณ it confused me that Maxwell looked like Matt when he wasn't even a doppelganger ๐Ÿ˜‚ โ€ขEnzo was trapped somewhere and tried to reach Bonnie omg ๐Ÿ˜ญ โ€ขThey found the woman that Stefan almost killed in the last episode and she stabbed Stefan but Caroline's blood wouldn't heal him of course because Stefan has the cure inside of him and his body refused it ๐Ÿ˜ฑ โ€ขI liked to see the background story of the bell in the flashbacks, that was already mentioned in 8x08. The sirens compelled Maxwell to ring the bell, but the witches hold back the fire and burned to death to save Mystic Falls from getting destroyed โ€ขAbby burned Enzo's body to save Bonnie from whatever was holding her NOOOO THEY NEED TO BRING ENZO BACK OR I WILL RIOT ๐Ÿ˜ญ โ€ขCade burned the Maxwell diary which could've told them how to kill the devil UGH NO WHY DIDN'T THEY MAKE A DAMN COPY โ€ขWhenever Steroline is close to get a happy ending, something gets in between them. Now Stefan is human and Caroline is a vampire and they can get married, but Stefan would die someday ๐Ÿ˜” โ€ขDamon would also have like 70 years with Stefan left until he dies it's not fair ๐Ÿ˜ญ โ€ขDamon saved Stefan (the one who saved Ric's kids once), how can Ric blame Damon for that ugh ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ โ€ขStefan went to Bonnie's house to apologize but then he got kidnapped wtf?! โ€ขDamon and Alaric went to the vault and then KAI appeared behind them! I'M SO EXCITED HOW COULD HE COME BACK FROM HELL??!!! ๐Ÿ˜ฑ Your thoughts?
Doppelganger, Memes, and ๐Ÿค–: [8x12 Recap] โ€ขIt hurt me when Bonnie told Damon that Enzo is dead, why is she always the one who suffers ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’” โ€ขStefan is human now and felt all the guilt. He looked so terrible and I actually felt bad for him ๐Ÿ˜” and then he was also arrested by the police โ€ขBonnie's mom Abby came to comfort Bonnie aw ๐Ÿ˜ช โ€ขCaroline saved Stefan from getting into jail, she will always protect him โค โ€ขCade wanted to let Stefan to die now that he can no longer be his servant wtf โ€ขDamon wanted to get the Maxwell journal to give it to Cade and to save Stefan, but Alaric knocked him out ugh this rat ๐Ÿ™„ โ€ขAbby wanted Bonnie to let Enzo go NOO ๐Ÿ˜ญ โ€ขMatt had visions of his ancestor Ethan Maxwell back in the 18th century when he was creating the bell against sirens and Sybil and Seline were there ๐Ÿ˜ณ it confused me that Maxwell looked like Matt when he wasn't even a doppelganger ๐Ÿ˜‚ โ€ขEnzo was trapped somewhere and tried to reach Bonnie omg ๐Ÿ˜ญ โ€ขThey found the woman that Stefan almost killed in the last episode and she stabbed Stefan but Caroline's blood wouldn't heal him of course because Stefan has the cure inside of him and his body refused it ๐Ÿ˜ฑ โ€ขI liked to see the background story of the bell in the flashbacks, that was already mentioned in 8x08. The sirens compelled Maxwell to ring the bell, but the witches hold back the fire and burned to death to save Mystic Falls from getting destroyed โ€ขAbby burned Enzo's body to save Bonnie from whatever was holding her NOOOO THEY NEED TO BRING ENZO BACK OR I WILL RIOT ๐Ÿ˜ญ โ€ขCade burned the Maxwell diary which could've told them how to kill the devil UGH NO WHY DIDN'T THEY MAKE A DAMN COPY โ€ขWhenever Steroline is close to get a happy ending, something gets in between them. Now Stefan is human and Caroline is a vampire and they can get married, but Stefan would die someday ๐Ÿ˜” โ€ขDamon would also have like 70 years with Stefan left until he dies it's not fair ๐Ÿ˜ญ โ€ขDamon saved Stefan (the one who saved Ric's kids once), how can Ric blame Damon for that ugh ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ โ€ขStefan went to Bonnie's house to apologize but then he got kidnapped wtf?! โ€ขDamon and Alaric went to the vault and then KAI appeared behind them! I'M SO EXCITED HOW COULD HE COME BACK FROM HELL??!!! ๐Ÿ˜ฑ Your thoughts?

[8x12 Recap] โ€ขIt hurt me when Bonnie told Damon that Enzo is dead, why is she always the one who suffers ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’” โ€ขStefan is human now and felt al...

Memes, ๐Ÿค–, and Sirens: White people when they see black people in the suburbs He's Just standing There. Menacingly! I never came from deep pockets Why can't I make a deposit? Can't call it, uh, can't call it Yeah, can't call it, I can't call it I never came from deep pockets Why can't I make a deposit? Can't call it, can't call it Oh, I had so many days of crying Oh, I had so many days of pain Have you ever been as sad as I am? Lord, I ask if anything would change? I can see the future that we're heading I would say it's better not to tell If it's anything like this in Heaven Maybe I'd be better off in hell (Better off in hell) Tables do turn and labels do burn, the second that they ask you to sell your soul Don't you do it, don't you fold, say "Fuck that shit" and be bold Cause all them stories you told on records worth more than gold And if you never go gold again, at least you will know The end of your rope was chose by you and not companies Who control our remote control and hide the truth on my no But don't mind me, I'm just high again, smokin' weed to get by again No, actually I'm lyin' cause smokin' it got me smilin' Rhyming like I rhyme, way back when I would play the violin Thought that shit wasn't cool, momma sorry, I just stopped tryin' Paid for your house in hopes there'd be no more reason for cryin' That shows you how stupid I am, cause niggas is out here dying From police that flash the siren and then pull up and just start firin' Niggas murkin' each other, n murky water I try and swim How the fuck do I look when I brag to you about some diamond? Said all I could say, now I play with thoughts of retirement Oh, I had so many days of crying Oh, I had so many days of pain Have you ever been as sad as I am? Lord, I ask if anything would change? I can see the future that we're heading I would say it's better off not to tell If it's anything like this in Heaven Maybe I'd be better off in hell (Better off in hell)
Memes, ๐Ÿค–, and Sirens: White people when they see black
 people in the suburbs
 He's Just standing There. Menacingly!
I never came from deep pockets Why can't I make a deposit? Can't call it, uh, can't call it Yeah, can't call it, I can't call it I never came from deep pockets Why can't I make a deposit? Can't call it, can't call it Oh, I had so many days of crying Oh, I had so many days of pain Have you ever been as sad as I am? Lord, I ask if anything would change? I can see the future that we're heading I would say it's better not to tell If it's anything like this in Heaven Maybe I'd be better off in hell (Better off in hell) Tables do turn and labels do burn, the second that they ask you to sell your soul Don't you do it, don't you fold, say "Fuck that shit" and be bold Cause all them stories you told on records worth more than gold And if you never go gold again, at least you will know The end of your rope was chose by you and not companies Who control our remote control and hide the truth on my no But don't mind me, I'm just high again, smokin' weed to get by again No, actually I'm lyin' cause smokin' it got me smilin' Rhyming like I rhyme, way back when I would play the violin Thought that shit wasn't cool, momma sorry, I just stopped tryin' Paid for your house in hopes there'd be no more reason for cryin' That shows you how stupid I am, cause niggas is out here dying From police that flash the siren and then pull up and just start firin' Niggas murkin' each other, n murky water I try and swim How the fuck do I look when I brag to you about some diamond? Said all I could say, now I play with thoughts of retirement Oh, I had so many days of crying Oh, I had so many days of pain Have you ever been as sad as I am? Lord, I ask if anything would change? I can see the future that we're heading I would say it's better off not to tell If it's anything like this in Heaven Maybe I'd be better off in hell (Better off in hell)

I never came from deep pockets Why can't I make a deposit? Can't call it, uh, can't call it Yeah, can't call it, I can't call it I never cam...