On Air
On Air

On Air

Wasnt Ready
Wasnt Ready

Wasnt Ready

You Ugly
You Ugly

You Ugly

Self Confidence
Self Confidence

Self Confidence

U Ok
U Ok

U Ok

Artists
Artists

Artists

Distracte
Distracte

Distracte

Evees
Evees

Evees

Impersonable
Impersonable

Impersonable

When Someone Calls You Ugly
When Someone Calls You Ugly

When Someone Calls You Ugly

🔥 | Latest

Sexualising: xaira-gabvi: bleepblopbloop56: transmxnfenris: eroticcannibal: sunsblush: friendlytrender: smokeytoastyghosty: Me: yep Me: sees trans man not binding and one in a dress Me : nope! You didn’t have to draw a trans man with boobs sis, thanks for the dysphoria babeey if u get dysphoric when u see a boob that’s understandable but its also your problem to deal with n u don’t get to shame other trans dudes for drawing people like them with visible breasts. as much as it sucks, most trans men do have non flat chests and it’s not a bad thing to draw trans men with breasts (unless ur sexualising them, or ur drawing a real life trans man who’s dysphoric about his chest). also u can’t have a go at op for drawing a trans man without a binder bc it makes u dysphoric n then call him sis. dont be a fuckin hypocrite dude. anyways good post op some trans men can’t bind for medical reasons. some don’t prefer to bind bc it’s uncomfortable, and hot, and sweaty!!! some trans men arent that bothered by chest dysphoria! trans people are not required to attempt conformity to be valid in their identity. no one is required to try and “look cis”. that’s your own shit to deal with. Thank you for drawing trans men who aren’t binding and who wear feminine clothes, OP, seeing trans people like myself really helps with my dysphoria I can’t bind because of my severe asthma and pain in my ribs from fibromyalgia. So seeing trans men who aren’t binding really helps my crippling dysphoria. Thanks op (also disabled trans men aaaaaah! 💖) Also some trans men cant afford a binder, or are closeted, or itt isnt safe where they live to bind, binding isnt a necessity v Also trans men, just like cis men, are allowed to wear dresses.
Sexualising: xaira-gabvi:
bleepblopbloop56:

transmxnfenris:

eroticcannibal:

sunsblush:


friendlytrender:


smokeytoastyghosty:


Me: yep
Me: sees trans man not binding and one in a dress
Me : nope!
You didn’t have to draw a trans man with boobs sis,  thanks for the dysphoria babeey


if u get dysphoric when u see a boob that’s understandable but its also your problem to deal with n u don’t get to shame other trans dudes for drawing people like them with visible breasts. as much as it sucks, most trans men do have non flat chests and it’s not a bad thing to draw trans men with breasts (unless ur sexualising them, or ur drawing a real life trans man who’s dysphoric about his chest).
also u can’t have a go at op for drawing a trans man without a binder bc it makes u dysphoric n then call him sis. dont be a fuckin hypocrite dude. 
anyways good post op


some trans men can’t bind for medical reasons. some don’t prefer to bind bc it’s uncomfortable, and hot, and sweaty!!! some trans men arent that bothered by chest dysphoria!
trans people are not required to attempt conformity to be valid in their identity. no one is required to try and “look cis”. that’s your own shit to deal with.


Thank you for drawing trans men who aren’t binding and who wear feminine clothes, OP, seeing trans people like myself really helps with my dysphoria 


I can’t bind because of my severe asthma and pain in my ribs from fibromyalgia. So seeing trans men who aren’t binding really helps my crippling dysphoria. Thanks op (also disabled trans men aaaaaah! 💖) 



Also some trans men cant afford a binder, or are closeted, or itt isnt safe where they live to bind, binding isnt a necessity v



Also trans men, just like cis men, are allowed to wear dresses.

xaira-gabvi: bleepblopbloop56: transmxnfenris: eroticcannibal: sunsblush: friendlytrender: smokeytoastyghosty: Me: yep Me: sees...

Sexualising: if she's too young too " be wearing that. she's too young for you to be noniche sexualising her 0 <p><a href="https://imonlyadumpling.tumblr.com/post/172545398275/nyc-conservative-snadocactus-or-maybe-shes" class="tumblr_blog">imonlyadumpling</a>:</p> <blockquote><p><a href="http://nyc-conservative.tumblr.com/post/172533295622/snadocactus-or-maybe-shes-too-young-to-wear-that" class="tumblr_blog">nyc-conservative</a>:</p> <blockquote><p><a href="https://snadocactus.tumblr.com/post/172499680218/or-maybe-shes-too-young-to-wear-that-because" class="tumblr_blog">snadocactus</a>:</p><blockquote><p>Or maybe she’s too young to wear that because pedos exist and they shouldn’t be wearing something to attract them</p></blockquote> <p>Yeah honestly. You have to admit that if you saw a six year old in a crop top, tight shorts, and heels, you’d think it was inappropriate. And rightfully so. </p><p>Feminists have the most illogical arguments. </p></blockquote> <p>I’m gonna have to disagree with this lol. I used to wear long baggy shit just without a scarf and was still told to cover around men who were invited over. Didn’t stop one demon. Don’t sexualise children at all ever.</p><p>Also no ones making kids wear heels and tight shorts, I think that’s a bit of a stretch</p></blockquote> <p>Literally have you ever seen girl modern dance or cheer groups? Pageant kids? I envy the sheltered world you’ve lived in if you’ve never seen little girls very intentionally put in sexualized clothing.</p>
Sexualising: if she's too young too
 " be wearing that.
 she's too young
 for you to be
 noniche
 sexualising
 her
 0
<p><a href="https://imonlyadumpling.tumblr.com/post/172545398275/nyc-conservative-snadocactus-or-maybe-shes" class="tumblr_blog">imonlyadumpling</a>:</p>

<blockquote><p><a href="http://nyc-conservative.tumblr.com/post/172533295622/snadocactus-or-maybe-shes-too-young-to-wear-that" class="tumblr_blog">nyc-conservative</a>:</p>

<blockquote><p><a href="https://snadocactus.tumblr.com/post/172499680218/or-maybe-shes-too-young-to-wear-that-because" class="tumblr_blog">snadocactus</a>:</p><blockquote><p>Or maybe she’s too young to wear that because pedos exist and they shouldn’t be wearing something to attract them</p></blockquote>

<p>Yeah honestly. You have to admit that if you saw a six year old in a crop top, tight shorts, and heels, you’d think it was inappropriate. And rightfully so. </p><p>Feminists have the most illogical arguments. </p></blockquote>

<p>I’m gonna have to disagree with this lol. I used to wear long baggy shit just without a scarf and was still told to cover around men who were invited over. Didn’t stop one demon. Don’t sexualise children at all ever.</p><p>Also no ones making kids wear heels and tight shorts, I think that’s a bit of a stretch</p></blockquote>

<p>Literally have you ever seen girl modern dance or cheer groups? Pageant kids? I envy the sheltered world you’ve lived in if you’ve never seen little girls very intentionally put in sexualized clothing.</p>

<p><a href="https://imonlyadumpling.tumblr.com/post/172545398275/nyc-conservative-snadocactus-or-maybe-shes" class="tumblr_blog">imonlyad...

Sexualising: Me: "Im trying to eat healthier." Bff follow my friend @sexualising she posts the best relatable memes on IG. Amazing. @sexualising
Sexualising: Me: "Im trying to eat healthier."
 Bff
follow my friend @sexualising she posts the best relatable memes on IG. Amazing. @sexualising

follow my friend @sexualising she posts the best relatable memes on IG. Amazing. @sexualising

Sexualising: my bf suprised me w the cutest necklace omg R. 🌹Shop now @shopglamorously 🌹 💕Use code "sexualising" for 15% all orders 💕 🙋FREE Worldwide shipping on all orders placed today🙋 👯Tag your mans 😘
Sexualising: my bf suprised me w the cutest necklace
 omg
 R.
🌹Shop now @shopglamorously 🌹 💕Use code "sexualising" for 15% all orders 💕 🙋FREE Worldwide shipping on all orders placed today🙋 👯Tag your mans 😘

🌹Shop now @shopglamorously 🌹 💕Use code "sexualising" for 15% all orders 💕 🙋FREE Worldwide shipping on all orders placed today🙋 👯Tag your...