Souls
Souls

Souls

Are
Are

Are

During
During

During

Accordingtodevin
Accordingtodevin

Accordingtodevin

R Blackpeopletwitter
R Blackpeopletwitter

R Blackpeopletwitter

The
The

The

First Of All
First Of All

First Of All

Are You Ready For This
Are You Ready For This

Are You Ready For This

Not
Not

Not

But
But

But

🔥 | Latest

Ready For This: Dunkin doesn't eat unless I microwave his food bc he thinks once it goes in the microwave it magically becomes human food 0:32 Beloveds! Very, very important! I gotta share something with y’all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me? They gon push u along. They gon support u. They gon look out for u. But as a dear friend once told me...there’s one thing they NOT gon do. Y’all ready? Y’all ready for this A1 Sauce? Y’all receptive? Nah. U know what I think y’all distracted on this Friday imma address this another time LMAO JK HERE IT GOES: one thing that mentor is NOT gon do is take money out of HIS paycheck, and put it in yours. READ THAT CAREFULLY. If it’s between your paycheck and his paycheck, he gon choose his paycheck 10 times out of 10. Not nine! see y’all not listening! 😂 Y’all sitting back like “nah some bosses are cool, my boss Phil is amazing, Phil will gladly go to HR and say ‘please bump Sally’s salary by $30,000 and decrease mine by a commensurate amount - I insist 😌’” <— men don’t make this emoji face because Phil don’t exist HE 👏 DONT 👏 EXIST 👏 BELOVED 👏 HE 👏 ON 👏 THE 👏 WAITING 👏 LIST 👏 FOR 👏 THAT 👏 NEW 👏 TESLA 👏 THAT 👏 30 👏 THOU 👏 BEEN 👏 SPUNT 👏 ARREDDY 👏- aight? He is not - I repeat not - gon prefer ya paycheck to his. Not gon happen! Not now not never! U feel me? So what that mean. IT MEAN U GOTTA ADVOCATE FOR YOURSELF. “But smash imma be ‘the b!tch’ at work if I complain” GOOD. BE THE B!TCH LMAO. U KNOW WHAT B!TCHES DO? THEY GET PAID WHAT’S OWED TO THEM. THEN MEN GET MAD AND CALL THEM A B!TCH. IF THEY CALL U A B!TCH, 9 TIMES OUT OF 10 U DID SOMETHING RIGHT, AND THEY SALTY. BIG SALT. MORTONS. HIMALAYA ROCK SALT U FEEL ME? THE PINK JOINT. DONT LET A LABEL DISCOURAGE U. LET IT *EN* COURAGE U - TO GET WHAT U DESERVE. AIGHT? LOVE YALL. BLESS UP 😍😂😂 (Slide 1: @dunkinandkirby. Slide 2: @cantuonwheels)
Ready For This: Dunkin doesn't eat unless I microwave his
 food bc he thinks once it goes in the
 microwave it magically becomes human food
 0:32
Beloveds! Very, very important! I gotta share something with y’all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me? They gon push u along. They gon support u. They gon look out for u. But as a dear friend once told me...there’s one thing they NOT gon do. Y’all ready? Y’all ready for this A1 Sauce? Y’all receptive? Nah. U know what I think y’all distracted on this Friday imma address this another time LMAO JK HERE IT GOES: one thing that mentor is NOT gon do is take money out of HIS paycheck, and put it in yours. READ THAT CAREFULLY. If it’s between your paycheck and his paycheck, he gon choose his paycheck 10 times out of 10. Not nine! see y’all not listening! 😂 Y’all sitting back like “nah some bosses are cool, my boss Phil is amazing, Phil will gladly go to HR and say ‘please bump Sally’s salary by $30,000 and decrease mine by a commensurate amount - I insist 😌’” <— men don’t make this emoji face because Phil don’t exist HE 👏 DONT 👏 EXIST 👏 BELOVED 👏 HE 👏 ON 👏 THE 👏 WAITING 👏 LIST 👏 FOR 👏 THAT 👏 NEW 👏 TESLA 👏 THAT 👏 30 👏 THOU 👏 BEEN 👏 SPUNT 👏 ARREDDY 👏- aight? He is not - I repeat not - gon prefer ya paycheck to his. Not gon happen! Not now not never! U feel me? So what that mean. IT MEAN U GOTTA ADVOCATE FOR YOURSELF. “But smash imma be ‘the b!tch’ at work if I complain” GOOD. BE THE B!TCH LMAO. U KNOW WHAT B!TCHES DO? THEY GET PAID WHAT’S OWED TO THEM. THEN MEN GET MAD AND CALL THEM A B!TCH. IF THEY CALL U A B!TCH, 9 TIMES OUT OF 10 U DID SOMETHING RIGHT, AND THEY SALTY. BIG SALT. MORTONS. HIMALAYA ROCK SALT U FEEL ME? THE PINK JOINT. DONT LET A LABEL DISCOURAGE U. LET IT *EN* COURAGE U - TO GET WHAT U DESERVE. AIGHT? LOVE YALL. BLESS UP 😍😂😂 (Slide 1: @dunkinandkirby. Slide 2: @cantuonwheels)

Beloveds! Very, very important! I gotta share something with y’all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel...

Ready For This: olebrat Flickr mamalaz: wynne-keyler: pnkflvr: Literally nobody was ready for this photo Omfg it looks like a shitty family photo. The troopers are there just to make sure they don’t bolt
Ready For This: olebrat Flickr
mamalaz:

wynne-keyler:
pnkflvr:
Literally nobody was ready for this photo

Omfg it looks like a shitty family photo.
The troopers are there just to make sure they don’t bolt

mamalaz: wynne-keyler: pnkflvr: Literally nobody was ready for this photo Omfg it looks like a shitty family photo. The troopers are th...

Ready For This: It's veguihntevinter paintingcrimsons: i want him to shoot me in the face [posting from my insta as quality is so bad] ac sspookyjim cc divxnes I WASNT READY FOR THIS SKKSKSJSK
Ready For This: It's veguihntevinter
paintingcrimsons:

i want him to shoot me in the face
[posting from my insta as quality is so bad]
ac sspookyjim cc divxnes

I WASNT READY FOR THIS SKKSKSJSK

paintingcrimsons: i want him to shoot me in the face [posting from my insta as quality is so bad] ac sspookyjim cc divxnes I WASNT READ...

Ready For This: UDBO PARENTAL ADVISORY EXPLICIT CONTENT @SheckWes dropping off debut project this Friday 10-5 “ MUDBOY” 👀 Y’all ready for this ?? 🤘🏾🔥🔥
Ready For This: UDBO
 PARENTAL
 ADVISORY
 EXPLICIT CONTENT
@SheckWes dropping off debut project this Friday 10-5 “ MUDBOY” 👀 Y’all ready for this ?? 🤘🏾🔥🔥

@SheckWes dropping off debut project this Friday 10-5 “ MUDBOY” 👀 Y’all ready for this ?? 🤘🏾🔥🔥